CD

kami911 képe

Végre itt a VCMI 1.0, a Heroes of Might and Magic III játék újraimplementálása

Több évnyi megfeszített és viszontagságos munka után megjelent a VCMI 1.0-s verziója. A VCMI egy nyílt forráskódú projekt, amelynek célja a Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia játék és játékmotor és az azt kiegészítő Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death játék és játékmotor, valamint a rajongók által készített Heroes of Might and Magic III: In the Wake of Gods játék új és kibővített lehetőségekkel újbóli implementálása. A Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia (más néven Heroes III vagy HoMM3) egy körökre osztott stratégiai játék. A játék története elsősorban hét játszható hadjáraton keresztül bontakozik ki, amelyek mindegyike Antagarich kontinensén játszódik. A hadjáratok során a történetet váltakozó nézőpontból mesélik el, így a játékosok a városok minden egyes irányvonal szerepében játszhatnak.

A Might and Magic VI: The Mandate of Heaven előtt eltűnt Enroth királya, Roland Ironfist eltűnése után felesége, Catherine királyné maradt a birodalom irányítására. Közben apját, Nicolas Gryphonheart, Erathia királyát meggyilkolják. Szeretett királyuk nélkül Erathia királysága Nighon és Eeofol sötét erői kezére kerül. Katalin királynő hazatér Antagarichba, hogy összegyűjtse hazája népét, és a nemzetüket elpusztító gonosz ellen vezesse őket.

kami911 képe

A kalandok útvesztőjében, a hősök hibái mentek veszendőbe

A VCMI fejlesztői három héttel ezelőtt kiadták a 1.4.5 verziót, amely pár hibát javít a játékban. A játékélményt javító funkciók megkönnyítik a VCMI használatát, mind az új játékosok, mind a Heroes of Might and Magic veteránok számára. Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy a 1.3-as verzió mentett játékai ebben a verzióban nem támogatottak.

kami911 képe

Pár szó az adattárolásról

Az adattárolás módozatai

Az adattárolás különböző módjai és technológiái számos különbséget mutathatnak a következő területeken:

  1. Adattárolási mennyiség: A különböző adattárolási módok különböző kapacitással rendelkeznek. Például:

    1. a merevlemez (HDD – Hard Disk Drive) meghajtók nagyobb tárolókapacitást kínálnak [néhány száz gigabájttól, 1-20 terabájtig], mint

    2. a szilárdtest meghajtók (SSD – Solid State Drive) [64 gigabájt, 120 gigabájt, 240 gigabájt, 480 gigabájt, 1 terabájlt, 2 terabájt], vagy

kami911 képe

A hősképző a tökéletesség felé tart

A VCMI 1.4.0 frissítése hozzáadott jelentős multiplayer és felhasználói élmény javító funkciókat, beleértve az Egyidejű játékkörök, fejlesztett GUI widgeteket, mentési játék kompatibilitást különböző modokkal, és további újításokat, ami tovább bővíti és javítja a Heroes of Might and Magic rajongók élményét ezzel az újraimplementált játékkal.

kami911 képe

Tovább folytatódik a hősködés

Új, nagyobb frissítéssel jelentkezik a VCMI projekt, amely ehhez mérten az 1.3-as verziószámot kapta. Az új verzió számos újítást hoz, többek között az automatikus interfész skálázást, UI méretezési opciókat és a játékfelbontás változtatását újraindítás nélkül. Emellett érintőképernyős támogatás bevezetése, új gesztusok és radikális menü a felület kezeléséhez. Az indító automatikusan felismeri az operációs rendszer nyelvét, és a térképszerkesztőben is számos fejlesztés történt, beleértve a teljes térkép exportálását és a csapatok konfigurálását. Az AI játékosok is jelentős javulásokat tapasztalnak, beleértve a városépítést és a viselkedésjavításokat. Az újítások között fontos szerepet kapott a felhasználói felület finomhangolása, a hibák javítása, valamint a játékmenet javítása.

kami911 képe

Jobban mozognak a hőseid

Új frissítéssel jelentkezik a VCMI projekt, amely az első hibajavító kiadás az előzőleg megjelent 1.2-es verzióhoz. Ez a legnagyobb frissítés, amit valaha kiadtak a fejlesztők. A fejlesztők és a támogató közösség kivételes aktivitásának köszönhetően most olyan új funkciókat és hibajavításokat tartalmaz, amelyek még jobb felhasználói élményt biztosítanak. Az újítások között fontos szerepet kapott a felhasználói felület finomhangolása, a hibák javítása, valamint a játékmenet javítása.

Az novumok közül kiemelkedik a játékmotor átdolgozása, amelynek eredményeként a játék animációi simábbak, a teljesítmény pedig javult. Az új verzióban további fejlesztések történtek a grafikus felületen, és lehetőség nyílik a nyelvi fordításra is, mind az eredeti játéktartalom, mind a modok esetében. Az új játékmenetet támogató Launcher segíti az új játékosokat a telepítés és a konfiguráció során, ami még könnyebbé teszi a játék elindítását - a kiválasztott nyelven is. Több száz hiba került javításra a játékmenet különböző részein, így a játékosok zavartalanul élvezhetik az új frissítést.

kami911 képe

Végre itt a VCMI 1.1, a Heroes of Might and Magic III játék újraimplementálása

Több évnyi megfeszített és viszontagságos munka után megjelent a VCMI 1.0-s verziója, majd most Karácsonykor a VCMI 1.1-es verziója. A VCMI egy nyílt forráskódú projekt, amelynek célja a Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia játék és játékmotor és az azt kiegészítő Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death játék és játékmotor, valamint a rajongók által készített Heroes of Might and Magic III: In the Wake of Gods játék új és kibővített lehetőségekkel újbóli implementálása. A Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia (más néven Heroes III vagy HoMM3) egy körökre osztott stratégiai játék. A játék története elsősorban hét játszható hadjáratokon keresztül bontakozik ki, amelyek mindegyike Antagarich kontinensén játszódik. A hadjáratok során a történetet váltakozó nézőpontból mesélik el, így a játékosok a városok minden egyes irányvonal szerepében játszhatnak. Ebben a verzióban új platformként az iOS jelent meg, továbbá alapoktól újra lett írva a térkészerkesztő és hálózati játék lehetősége is került a VCMI 1.1-es verziójába.

Feliratkozás RSS - CD csatornájára