újraimplementáció

kami911 képe

Itt az Augustus 4.0, a Caesar III-ra épülő játék

Az Augustus 4.0 egy Caesar III nyílt forráskódú játékmotor újraimplementációja, amely célja, hogy új funkciókat adjon hozzá a játékmotorhoz. A játék a Julius nevű játékból származik, és számos újítást és változást hozott magával.

kami911 képe

13.3 lett, maradhat?

Az OpenTTD legújabb verziója, a 13.3, jelentős fejlesztéseket tartalmazó 13-as verzió frissítéseként. Egy kicsit bolondosan sok verzió jelent meg a játékban az elmúlt napokban, de a lényeg ez: Sokat dolgoztak a háttérkód átalakításán, hogy a jövőbeli változtatások könnyebben végezhetők legyenek. Azonban közben találtak és javítottak néhány hibát, és olyan fejlesztéseket hajtottak végre, amelyeket úgy gondolják, érdemes korábban kiadni, mint amikor a 14.0 verzió elkészül.

kami911 képe

Az összes sáv az OpenTTD 13-é

Az OpenTTD legújabb verziója, a 13.0, jelentős fejlesztéseket tartalmaz a felhasználói felület, a játékmenet és a modding kiegészítők terén. Az újdonságok között található a tetszőlegesen beállítható felhasználói felület (interface) méretarány, és opcionálisan retro stílust adó elrendezést is tartalmaz. Az új játékablakban közvetlen hozzáférés lehetséges a NewGRF, AI és GS beállításokhoz.

kami911 képe

Kérem igyekezzenek a felszállással!

Az OpenTTD egy nyílt forráskódú játék, amely az eredeti Transport Tycoon Deluxe című játék közösségi újrafeldolgozása. A játék célja, hogy a játékos által irányított cég sikeresen szállítson utasokat és árukat a világ különböző városai között. Az OpenTTD jelentősen kibővíti az eredeti játék lehetőségeit, többek között új épületeket, járműveket és különböző kiegészítőket ad hozzá. A játékban lehetőség van többjátékos módban is játszani, és a játék közössége által készített modulokat is beépíteni a játékba. Hamarosan megjelenik az OpenTTD 13, és már kipróbálható az első hivatalos kiadásra jelölt verzió. Az újdonságok között van: a NewGRF objektumok építése egy területre kattintással és húzással, szélesebb folyók a térképgenerálásnál, továbbá HiDPI és vegyes DPI felbontású képernyők jobb kezelése, valamint néhány további GUI javítás, mint például a felújított pénzügyi ablak, és még sok apróság.

kami911 képe

Érkezőben az OpenTTD 13, itt az első béta

Nyakunkon az OpenTTD 13, és már kipróbálható az első hivatalos béta verzió. Az újdonságok között: a NewGRF objektumok építése egy területre kattintással és húzással, szélesebb folyók a térképgenerálásnál, továbbá HiDPI és vegyes DPI felbontású képernyők jobb kezelése, valamint néhány további GUI javítás, mint például a felújított pénzügyi ablak, és még sok apróság.

kami911 képe

Nincsen megállás az OpenRCT2 hullámvasútjával

Folyamatosan zajlik az OpenRCT2 fejlesztése, nemrég megjelent a 0.4.2-es verzió, és a fejlesztői 0.4.3-as verzión is dolgoznak a fejlesztők.

Az OpenRCT2 a RollerCoaster Tycoon 2 (RCT2) nyílt forráskódú újraimplementációja, amely új funkciókkal bővíti a játékot, javítja a hibákat és növeli a játék limitjeit. A játékmenet egy vidámpark építése és fenntartása körül forog, amely attrakciókat, üzleteket és létesítményeket tartalmaz. A játékosnak meg kell próbálnia nyereséget termelni és fenntartani a park jó hírnevét, miközben a vendégek elégedettek maradnak. Az OpenRCT2 lehetővé teszi a forgatókönyv és a sandbox játékot is. A forgatókönyvek szerint a játékosnak egy bizonyos célt kell teljesítenie egy meghatározott időn belül, míg a sandbox lehetővé teszi a játékos számára, hogy rugalmasabb parkot építsen, opcionálisan korlátozások és pénzügyek nélkül.

kami911 képe

Végre itt a VCMI 1.0, a Heroes of Might and Magic III játék újraimplementálása

Több évnyi megfeszített és viszontagságos munka után megjelent a VCMI 1.0-s verziója. A VCMI egy nyílt forráskódú projekt, amelynek célja a Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia játék és játékmotor és az azt kiegészítő Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death játék és játékmotor, valamint a rajongók által készített Heroes of Might and Magic III: In the Wake of Gods játék új és kibővített lehetőségekkel újbóli implementálása. A Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia (más néven Heroes III vagy HoMM3) egy körökre osztott stratégiai játék. A játék története elsősorban hét játszható hadjáraton keresztül bontakozik ki, amelyek mindegyike Antagarich kontinensén játszódik. A hadjáratok során a történetet váltakozó nézőpontból mesélik el, így a játékosok a városok minden egyes irányvonal szerepében játszhatnak.

A Might and Magic VI: The Mandate of Heaven előtt eltűnt Enroth királya, Roland Ironfist eltűnése után felesége, Catherine királyné maradt a birodalom irányítására. Közben apját, Nicolas Gryphonheart, Erathia királyát meggyilkolják. Szeretett királyuk nélkül Erathia királysága Nighon és Eeofol sötét erői kezére kerül. Katalin királynő hazatér Antagarichba, hogy összegyűjtse hazája népét, és a nemzetüket elpusztító gonosz ellen vezesse őket.

kami911 képe

Itt az fheroes2 0.9.10

Az fheroes2 egy újabb nagyszerűen hangzó játék újraimplementáció a Heroes of Might and Magic II rajongók részére. A játék motorjának fanatikusok általi elkészítése számos modern rendszerre van készülőben.

Ez a nyílt forráskódú, a nulláról írt multiplatform projekt célja, hogy reprodukálja az eredeti játékot, jelentős játékmenetbeli, grafikai és logikai fejlesztésekkel (beleértve a nagy felbontású grafika támogatását, a javított AI-t, számos javítást és UI-fejlesztést), új életet lehelve az egyik legaddiktívabb körökre osztott stratégiai játékba.

kami911 képe

Itt az Augustus 3.1, a Caesar III-ra épülő játék

Az Augustus egy Caesar III nyílt forráskódú játékmotor újraimplementáció, amely egy másik, Julius nevű játékból származik, és célja, hogy új funkciókat adjon hozzá a játékmotorhoz.

A 3.1-es verzió megjelent, és rengeteg új finomságot tartalmaz, mint például:

kami911 képe

Készülget az fheroes2 a Heroes of Might and Magic II rajongók számára

Az fheroes2 egy újabb nagyszerűen hangzó játék újraimplementáció a Heroes of Might and Magic II rajongók részére. A játék motorjának fanatikusok általi elkészítése számos modern rendszerre van készülőben.

Ez a nyílt forráskódú, a nulláról írt multiplatform projekt célja, hogy reprodukálja az eredeti játékot, jelentős játékmenetbeli, grafikai és logikai fejlesztésekkel (beleértve a nagy felbontású grafika támogatását, a javított AI-t, számos javítást és UI-fejlesztést), új életet lehelve az egyik legaddiktívabb körökre osztott stratégiai játékba.

kami911 képe

Megjelent a OpenTTD 12.0

Végre eljött az idő: az OpenTTD 12.0 hivatalosan is megjelent!

Jelentősen frissült és egyszerűsödött a 12.0-s verzió többjátékos üzemmódja. A lehető legegyszerűbbé tettük a közös játékot. Nincs többé port átirányítás vagy más hálózati mágia: csak indíts egy szervert, és kérd meg a barátodat vagy barátaidat, hogy csatlakozzanak. A többiről a szoftver gondoskodik. További részletekért olvasd el a fejlesztők kapcsolódó blogbejegyzésüket: Új többjátékos élmény

kami911 képe

Egyszer lenn, sokszor fönn!

Az OpenRCT2 egy nyílt forráskódú szabadidőpark-szimulátor, amely a RollerCoaster Tycoon 2 (RCT2) játék nyílt forráskódú újraimplementációja és javított változata. Az alábbiakban bemutatunk egy új verzió új funkcióit és javításait. A legújabb változatban számos új funkció és fejlesztés érhető el, amelyek még élvezetesebbé teszik a játékélményt.

Oldalak

Feliratkozás RSS - újraimplementáció csatornájára