2.0

kami911 képe

Figyeltél itt: Ez nem egy E.T. megjelent az AMD FidelityFX SDK 2.0

Az AMD GPUOpen csapata bejelentette a FidelityFX SDK 2.0 fejlesztői készlet megjelenését, amelynek egyik legfontosabb újdonsága a FidelityFX Super Resolution 4 (FSR 4) technológia beépítése. Ez az új verzió már gépi tanuláson alapuló (ML) neurális renderelési megoldásokat hoz a fejlesztők kezébe, a korábbi FSR 2 és FSR 3 mellett. A hivatalos közlemény szerint a 2.0-ás SDK egy „indulóplatform” az összes új ML-alapú technológiához, beleértve a jövőbeli FSR Redstone funkciókat is. Elsőként az FSR 4.0.2 vált nyilvánosan elérhetővé a fejlesztők számára. Az AMD FidelityFX SDK egy gyűjtemény erősen optimalizált, nyílt forráskódú effektusok (shader és futásidejű kód) együttese, melyet a fejlesztők használhatnak DirectX®12 vagy Vulkan® alkalmazásaik javítására. Az AMD FidelityFX SDK számos effektust tartalmaz.

kami911 képe

Syncthing 2.0 – Jelentős adatbázis-átalakítással és teljesítményjavításokkal érkezett

A Syncthing, amelyet a saját tárhelyet előnyben részesítő felhasználók régóta kedvelnek a központi szerver vagy felhőszolgáltatás nélküli, eszközök közötti mappaszinkronizálás miatt, most mérföldkőhöz érkezett: megjelent a 2.0-s verzió, a 2.x sorozat első kiadása.

kami911 képe

FerretDB 2.0: Nyílt forráskódú dokumentumalapú adatbázis általánosan elérhetővé vált

A Microsofttal való egyéves együttműködés eredményeként megjelent a FerretDB 2.0, egy nagy teljesítményű, teljesen nyílt forráskódú alternatíva a MongoDB helyett, az Apache 2.0 licenc alatt.

kami911 képe

Itt az osm2pgsql 2.0.0!

Öt évvel az 1.0.0 verzió után megérkezett az osm2pgsql 2.0.0, amely jelentős változásokat hoz a felhasználók és fejlesztők számára egyaránt. Ez a verzió új lehetőségeket és fejlesztéseket kínál, így most még könnyebben kezelhető és bővíthető az osm2pgsql. Az osm2pgsql 2.0.0 egy fontos lépés a program modernizálása felé, amely eltávolítja a több mint egy évtizedes fejlesztés során felhalmozott, elavult elemeket.

kami911 képe

Megjelent a DXVK 2.0

Megjelent a DXVK 2.0 verziója, amely a Steam rendszeren futtatható Windows-os játékok futtató komponense. A DXVK programkönyvtár segítségével a windows-os D3D9, D3D10 és D3D11 DirectX rendszerhívásokat fordítja át Vulkan-nal kompatibilis rendszerhívásokra. Ezt használja a Steam-be integrált, Wine köztesréteg alapú, Proton, amely lehetővé teszi a Windows-on futó játékok Linuxon futtatására. Fontos újdonság, hogy ehhez a verzióhoz már Vulkan 1.3 kompatibilis illesztőprogramok szükségesek.

kami911 képe

Itt a Pinta 2.0

A Pinta egy ingyenes, nyílt forráskódú egyszerűen használható program rajzoláshoz és képszerkesztéshez. Célja, hogy a felhasználók számára egyszerű, mégis hatékony lehetőséget biztosítson a képek rajzolására és manipulálására Linux-on, Mac-en, Windows-on és BSD-n. A Pinta 2.0-s verziója 1 hónappal az 1.7.1-es kiadás után jelent meg.

Feliratkozás RSS - 2.0 csatornájára