1927. május 20-án a mindössze 25 éves Charles Lindbergh felszállt New York állambeli Roosevelt Field repülőteréről a Spirit of St. Louis nevű, egyetlen motorral felszerelt egymotoros monoplánnal (egyszárnyú repülőgéppel). Célja az volt, hogy elsőként teljesítse egyedül, leszállás és segítség nélkül az Atlanti-óceán átrepülését – mindezt 1927 technikai viszonyai között.
1932. május 20-án, éppen öt évvel Charles Lindbergh legendás útja után, egy amerikai nő, Amelia Earhart felszállt a kanadai Newfoundland szigetéről, hogy egyedül átrepülje az Atlanti-óceánt. Bár célállomása eredetileg Franciaország volt – Lindbergh útvonalát követve –, időjárási nehézségek és műszaki problémák miatt végül Észak-Írországban, egy mezőn landolt, közel 15 órás repülés után.
1957. április 11-én történt meg a repüléstörténet egyik mérföldköve: a Ryan X-13 Vertijet végrehajtotta első sikeres függőleges felszállását és leszállását. Ez volt az első olyan jet-hajtású repülőgép, amely képes volt VTOL (Vertical Take-Off and Landing) repülésre, ami azt jelentette, hogy képes volt emelkedni és landolni anélkül, hogy kifutópályára lett volna szüksége. Bár a projekt sikert aratott, végül két év után törölték.
A CompUSA, amely az 1980-as és 1990-es években az egyik legnagyobb számítástechnikai kiskereskedelmi lánc volt,2007. február 27-én bejelentette, hogy júniusig 126 üzletét bezárja, és a fennmaradó 103 üzletet átalakítja. A cég fénykorában közel 230 üzlettel rendelkezett, és meghatározó szereplője volt az amerikai számítógépes hardver- és szoftverkereskedelemnek. Az átalakítási kísérlet azonban nem bizonyult sikeresnek, és végül a megmaradt 103 üzlet is bezárt.
1837. február 25-én Thomas Davenport, felesége, Emily, és munkatársa, Orange Smalley megszerezték az első amerikai szabadalmat egy elektromos motorra. A találmányt az 132. számú amerikai szabadalom (U.S. Patent No. 132) alatt jegyezték be, ezzel megalapozva az elektromos hajtás jövőjét. Davenport egy öntődével rendelkező kovács volt Vermontban, aki szenvedélyesen érdeklődött a mágnesesség és az elektromosság iránt.
1912. január 12-én Glenn Hammond Curtiss, az amerikai repülés egyik úttörője, bemutatta a világ első repülőcsónakját. Ez a légi jármű egyedülálló volt abban, hogy képes volt a vízről felszállni és oda biztonságosan visszatérni. A repülőgép tolólégcsavaros (pusher) elrendezéssel és canard típusú vezérsíkokkal (azaz elöl elhelyezett kormányfelülettel) rendelkezett, amelyek különleges irányíthatóságot biztosítottak. Ez az innováció nem csupán a repülés történetében, hanem a tengeri közlekedésben is mérföldkőnek számított, hiszen lehetővé tette a repülés új dimenziójának feltárását. A repülőcsónakokat később a haditengerészet és a polgári légi közlekedés is széles körben alkalmazta, különösen olyan területeken, ahol nem álltak rendelkezésre hagyományos repülőterek.
1906. május 22-én az Egyesült Államok Szabadalmi Hivatala kiadta az első repülőgépre vonatkozó hivatalos szabadalmat Orville és Wilbur Wright testvérpár számára. A dokumentum száma: US Patent No. 821,393, címe: "New and useful improvements in Flying Machines" – vagyis „Új és hasznos fejlesztések repülő gépekben”.