Az utóbbi években látványosan eltolódtak a phishing (adathalász) kampányok az e-mailes csatornákról a közösségi média, üzenetküldő alkalmazások és keresőmotorok irányába. A Push Security kutatói legutóbb egy kifejezetten kifinomult, LinkedIn-en keresztül terjesztett adathalász kampányt azonosítottak, amely jól szemlélteti, miként használják ki a támadók az emberi bizalmat.
A szövetségi program átnevezése ellenére a kormány több mint 100 millió dollárt szánt arra, hogy továbbra is figyelemmel kísérje a bevándorlók és külföldi látogatók online tevékenységét – derül ki az EFF (Electronic Frontier Foundation) számára közzétett iratokból.
A szövetségi program átnevezése ellenére a kormány több mint 100 millió dollárt szánt arra, hogy továbbra is figyelemmel kísérje a bevándorlók és külföldi látogatók online tevékenységét – derül ki az EFF (Electronic Frontier Foundation) számára közzétett iratokból.