A Godot Engine, a platformfüggetlen, ingyenes és nyílt forráskódú játékmotor ismét egy lenyűgöző bemutatóvideóval jelentkezett. A videó betekintést nyújt abba, hogy a fejlesztők milyen kreatív projekteket valósítanak meg ezzel az egyre népszerűbb motorral. A bemutató kiváló példákat mutat arra, hogy a Godot Engine mennyire sokoldalú és mit kínál a játékfejlesztők számára. Az elmúlt évek során a motor folyamatosan fejlődött, és mára egyre nagyobb teret nyert mind az indie fejlesztők, mind a profi csapatok körében.
A nyílt forráskódú szoftverek világában egyre több diszkriminatív lépésre kerül sor azokkal szemben, akik nem azonosulnak a politikailag korrekt nézetekkel. Most a Godot játékmotor közösségében történtek tömeges kitiltások, amelyek során olyanokat is eltávolítottak, akik csupán azt javasolták, hogy a szoftverpolitika helyett a technikai fejlesztésekre koncentráljanak.
A Godot Engine legújabb, 4.3-as verziója számos izgalmas fejlesztéssel érkezett, amelyek nagyban megkönnyítik a fejlesztők munkáját, legyen szó animációkról, navigációról vagy renderelésről. Ez a verzió a közösség széles körű támogatásával készült, és több mint 500 közreműködő munkáját tükrözi. A cikkben bemutatjuk a legfontosabb újításokat és változásokat, amelyek javítják a felhasználói élményt és a stabilitást.
Ráveheti a játékfejlesztőket, hogy váltsanak le az Unreal, a Unity és más játékmotorokról
A Godot egy nyílt forráskódú, közösség által vezérelt 2D/3D játékmotor, amely sok dicséretet kapott a játékipartól.
Ez egy alternatív FOSS-megoldás , amely segítheti a fejlesztőknek megszakítani a kapcsolatokat olyan szabadalmaztatott opciókkal, mint az Unreal, a Unity és más játékmotorok.
Most, több mint három év fejlesztés után, a teljesen feljavított Godot-kiadás teljes motor-újraírást és még sok minden mást tartalmaz.