Nyári nagyüzem a Csokonai Mikroklubban

Segítséget kaptál? Szívesen töltöd itt az idődet? Visszajársz hozzánk? Támogasd a munkákat: Ko-fi és Paypal!

kami911 képe

A soron következő összejövetel 2025. május 30-án lesz. Ha van kedvetek, csatlakozzatok hozzánk, legyen szó csak alkalmi részvételről vagy rendszeres látogatásról. Az elmúlt években sokféleképpen alakultak a találkozók, jelenleg az alsó teremben, a felső teremben vagy a büfé jobb oldalán várnak mindenkit. Sajnos nincs lehetőség tárolni semmit a helyszínen, ezért kérünk titeket, hogy ha van rá mód, hozzatok magatokkal monitort és hosszabbítót is. És egy sor klubnap lesz idén nyáron:

  • Május:
    • 05.30. – Van klub
  • Június:
    • 06.06. – Klubnap
    • 06.13. – Nincs klub
    • 06.20. – Klubnap
    • 06.27. – Klubnap
  • Július:
    • 07.04. – Klubnap
    • 07.11. – Klubnap
    • 07.18. – Klubnap
    • 07.25. – Klubnap
  • Augusztus:
    • 08.01. – Klubnap
    • 08.08. – Nincs klub (nyári kötelező zárás)
    • 08.15. – Nincs klub (nyári kötelező zárás)
    • 08.22. – Nincs klub
    • 08.29. – Nincs klub
  • Szeptember:
    • 09.05. – Van klub

A belépő: 1200 Ft/alkalom.

Időpont: minden pénteken 17 órától  amikor a Csokonai Művelődési Központ nyitva tart. Általában este 9-kor zár az intézmény.

Viszlát a klubban! Ne felejtsetek monitort és elosztót is hozni a kiváló hardverek mellé.

Helyszín: Csokonai Kulturális Központ, emeleti helyiség és vagy a büfé is.

1153 Budapest, Eötvös u. 64-66.

Csoki Klub régen:

Csoki Klub manapság és régebbi hírei.

Mostani felvételek a klubról:

Ha érdekel a Csoki Klub eredete, régi története, akkor nézd meg a Stamps Back nevű filmet:

Becsempészett számítógépek, feltört játékok, piacon árult másolt videójáték-kazetták, postai levélben küldözgetett floppy lemezek, amerikai BBS szerverhez csatlakozó Matáv telefonfülke, lemezújságok, copy partyk, Csoki klub, és az önszerveződő magyar számítógépes szcéna létrejötte a 80-as 90-es években.

Ilyen és ehhez hasonló izgalmas témákkal tervezi bemutatni a Vakondok dokumentumfilm-sorozat legújabb része, hogy hogyan terjedtek el Magyarországon a számítógépes játékok és más szoftverek, és hogyan indították be a hazai számítógépes életet lelkes fiatalok egy olyan korban, amikor a nyugaton készült szoftvereket nálunk még nem lehetett boltban kapni, és a számítógépeket is legtöbbször csempészve kellett az országba juttatni.