Joseph Huber az AMD-től arról beszélt, hogy a GPU-kat egy standard célplatformként kezelhetjük, ha az LLVM C könyvtárat, a fordító futási időt és a C++ futtatót úgy portolják, hogy azok a modern GPU-kon is működjenek. Ezzel lehetővé válik, hogy a szokásos C/C++ kódot közvetlenül a GPU-ra fordítsák, anélkül, hogy OpenMP, OpenACC vagy más gyártóspecifikus nyelvekre lenne szükség. Ez a megközelítés lehetővé teszi az LLVM C/C++ futtatók GPU-kon való működtetését cross-kompilálás segítségével. Bár elméletileg ez a megoldás a NVIDIA GPU-kon is működhet, a NVIDIA PTX köztes formátumával kapcsolatos korlátozások miatt vannak bizonyos nehézségek. További kihívásokat jelent néhány funkció kezelése is a GPU-kon.
Az AMD ezen C/C++ eszközkészletének köszönhetően a DOOM játékot is sikerült teljes mértékben a GPU-ra portolni, amelyről bővebb információ található az előadásban. A teljes előadás és a prezentációhoz tartozó PDF dokumentumok elérhetők a YouTube-on, és az érdeklődők számára bővebb betekintést nyújtanak az AMD erőfeszítéseibe a GPU-kon való C/C++ kód futtatásának területén.