
Beküldte kami911 -
A SpringRTS játékmotorra épülő Beyond All Reason, amely maga is a Total Annihilation 3D-s megjelenítésével indult, egy önálló, ingyenes RTS lesz, és szépen haladnak a fejlesztésével.
A fejlesztők nemrégiben jelentették be, hogy a régi Spring-motoron csiszoltak, hogy a teljesítményt a modern szabványoknak megfelelő szintre hozzák. Néhány dolog, amit hozzáadtak, egy teljesen új, többszálas útvonalkereső-rendszer, valamint a modern OpenGL4 leképzőre való áttérés. Az eredmény lenyűgöző: jobb a teljesítmény, és több ezer egység és épület támogatott egy játéksorán:
A fejlesztők egy kis bemutató videót is feltettek:
Telepítők

Hozzászólások
Nem rossz!
Beküldte Balazs_B -
Értékelés:
Ez érdekesnek ígérkezik. Első ránézésre a Supreme Commander meg a Ground Control játékokra emlékeztet.
Nagyon várom!
Beküldte simonszoft -
Értékelés:
Elég jónak ígérkezik! Én C&C fan vagyok de ez kimondottan izgalmasnak látszik a valóságosabb fizikával.