Beküldte kami911 -
A Valve, a Proton ernyője alatt fejlődő, a Direct3D 12-hez szánt, a Vulkan alkalmazásrétegre épült projekt, a VKD3D-Proton kiadta a 2.11.1 verzióját, amely a következő újdonságokat tartalmazza:
- COLOR -> STENCIL visszatérés implementálása NVIDIA kártyákon.
- SM 6.6 ResourceDescriptorHeap[] + UAV számlálók helyes implementálása RADV-en.
- DXBC resinfo utasítás hibás implementációjának javítása, ami az Avatar: Frontiers of Pandora játékot érinti.
- Memóriatípus javítása a DGC előfeldolgozó memóriájához NVIDIA-n (~5% teljesítménynövekedés, változó lehet).
- Callisto Protocol játékban történő összeomlás javítása DXR támogatású indításkor.
Teljesebb MSAA-implementáció:
- Mélység és árnyék feloldás hozzáadása.
- Típus nélküli formátumok támogatása.
- MIN/MAX feloldó módok hozzáadása.
- Hiányzó kódszakaszok implementálása NVIDIA-n.
Hibamegkerülő megoldások:
- Megkerülő megoldás frissítése a GPU-összeomlás esetén a CP77 játékban DXR használatakor, a 2.1-es javításnál.
- Megkerülő megoldás eltávolítása a NO_DGCC-re a Halo Infinite játékban NVIDIA-n.
- Megkerülő megoldás a játékhiba kijavítása a Pioneers of Pagonia játékban, ami GPU-összeomlást okoz RADV-en.