Nem adja alább, szédületes iramban fejlődik

kami911 képe

A Valve, a Proton ernyője alatt fejlődő, a Direct3D 12-hez szánt, a Vulkan alkalmazásrétegre épült projekt, a VKD3D-Proton kiadta a 2.11.1 verzióját, amely a következő újdonságokat tartalmazza:

  • COLOR -> STENCIL visszatérés implementálása NVIDIA kártyákon.
  • SM 6.6 ResourceDescriptorHeap[] + UAV számlálók helyes implementálása RADV-en.
  • DXBC resinfo utasítás hibás implementációjának javítása, ami az Avatar: Frontiers of Pandora játékot érinti.
  • Memóriatípus javítása a DGC előfeldolgozó memóriájához NVIDIA-n (~5% teljesítménynövekedés, változó lehet).
  • Callisto Protocol játékban történő összeomlás javítása DXR támogatású indításkor.

Teljesebb MSAA-implementáció:

  • Mélység és árnyék feloldás hozzáadása.
  • Típus nélküli formátumok támogatása.
  • MIN/MAX feloldó módok hozzáadása.
  • Hiányzó kódszakaszok implementálása NVIDIA-n.

Hibamegkerülő megoldások:

  • Megkerülő megoldás frissítése a GPU-összeomlás esetén a CP77 játékban DXR használatakor, a 2.1-es javításnál.
  • Megkerülő megoldás eltávolítása a NO_DGCC-re a Halo Infinite játékban NVIDIA-n.
  • Megkerülő megoldás a játékhiba kijavítása a Pioneers of Pagonia játékban, ami GPU-összeomlást okoz RADV-en.