Steam kliens frissítés – május

kami911 képe

A Steam fejlesztői írják:

Új Steam klienst adtunk ki, ami automatikusan letöltésre kerül.

Általános

  • Javítottuk, hogy a Steam Csevegés, a játéktulajdonságok és a böngésző bizonyos más felugró ablakai elsőre nem jelentek meg Windowson.
  • Frissítettük az orosz rubelben és dél-afrikai randban lévő pénztárcaegyenleg pénznemformátumát.
  • Javítottuk a pénznemformátumot néhány helyen, köztük a Steam Pénztárca egyenlegének megjelenítésénél, hogy jobban egyezzen azzal, ahogy ezek a pénznemek az Áruházban megjelennek.

Könyvtár

  • Nagy mértékben javítottuk a teljesítményt a sok DLC-vel rendelkező játékok, mint például a Rocksmith 2014 alkalmazásrészleteinek megnyitásakor.
  • Javítottuk, hogy a miniprofilok nem jelentek meg rámutatáskor az „Ezzel játszó barátok” szakaszban.
  • Steam Deck kompatibilitási lehetőségeket adtunk a dinamikus gyűjteményekhez.

Steam Felhő

  • Javítottuk, hogy egyes esetekben nem sikerült biztonsági másolatot készíteni, illetve visszaállítani a játékfájlokat felhasználóváltáskor vagy az alkalmazáskompatibilitás megváltozásakor, ha a játékfájl és a Steam biztonsági mentés helye eltérő köteteken volt.
  • Javítottunk egy esetet, ahol a helyi fájl időbélyege változott, de maga a fájl változatlan maradt, hogy ne hozzunk létre szükségtelen fájlütközést.
  • Javítottuk az ismeretlen fájlidőbélyegeket okozó állapotot a felhőütközés párbeszédablakaiban, és javítottuk, hogy a párbeszédablak „Ismeretlen” állapotot jelenített meg bármely más esetben, ahol az időbélyeg nem volt elérhető.
  • Javítottuk a szinkronizálási hibát olyan játékoknál, amelyek felhőbe mentett fájlokat könyvtárakká konvertáltak.
  • Javítottuk a felhőszinkronizálást néhány olyan játéknál, amelyek kissé hibás platformok közötti Steam Felhő szinkronizálási beállításokkal rendelkeztek.
  • Az AutoCloud funkciót használó játékok legtöbbjénél javítottuk, hogy ne maradjanak a helyükön játékmentések korábbi Steam felhasználóktól. Ezt a viselkedést tartottuk a legbiztonságosabb útnak, azonban emiatt úgy tűnt, hogy a játékfájlok megosztásra kerültek, illetve ütköztek a Steam fiókok között. Mostantól ezek a fájlok át lesznek helyezve (nem pedig másolva) a Steam által fiókváltáskor használt helyi biztonságos mentési helyre.

Steam Átfedés

  • Javítottuk egyes Vulkan alkalmazások képhibáit Intel Xe GPU-kon.

Remote Play

  • A képernyő-billentyűzet megnyílik, ha a játék a ShowGamepadTextInput() Steamworks API-t hívja Steam Deckre továbbítás közben.

SteamNetworkingSockets

  • Javítottunk egy hibát, ami miatt a FakeIP-t használó szerverek nem szerepeltek a szerverböngészőben.
  • Javítottunk egy hibát, amely gyenge teljesítményt és kivételhibákat okozott, ha a csomagvesztés rendkívül magas volt.

macOS

  • Javítottuk az olyan eseteket, amikor a telepítési előfoglalás a szükségesnél nagyobb fájlokat hozott létre.

Linux

  • Javítottunk egy problémát, aminél a grafikus illesztőprogramok frissítése újra letöltötte az gyorsítótárazott médiafájlokat.
  • Javítottuk, hogy a fájlválasztó bővítményszűrők nem jelentek meg egyedi Könyvtárgrafikák kiválasztásakor.
  • Javítottuk az útvonalban szóközt tartalmazó nem Steames parancsikonok hozzáadását.
  • Hozzáadtuk a „home” és a „mounted drive” meghajtóútvonalakat a fájlválasztó gyorssávhoz.
  • Lehetővé tettük, hogy a fájlválasztó megjegyezze az előző helyet egyedi Könyvtárgrafika kiválasztásakor.