Internet

Fórum: 

Üdv. Mindenkinek! Sagemcom routert https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/digitalis-eloszto-sagemcomfst56... használok és van hogy hosszú órákig pld. déltől este 6-ig a Gpon led pirosan világít. A PDF-ben írnak a hibáról, a szolgáltatómat (Telekom) is felhívtam ez ügyben. Azt mondták kis ideig kapcsoljam ki a routert, megtettem többször is a hiba maradt. Aki tud erről valamit kérem írjon ide. Speedtest https://ibb.co/8YG366c szinte állandóan ennyi.

kimarite képe

GPON LED

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

A router jelzi, hogy az optikai kábelen nem megfelelö, hanem gyenge jel érkezik. Az általános netezést nem.tudom, mennyire befolyásolja. Az optikai kábel a szolgáltatóé, egyértelmü, hogy nekik kell javítani a hibát. Erre általàban a felhasználó bejelentkezésétöl számított 72 óra áll rendelkezésükre, de meg kell nézni, mi áll pontosan az ÁSZF-ben. Ha a router is az övék, azt is meg kell nézniük. Neked jelezned kell, nem vált be a ki- és bekapcsolás, javítsák meg. Ennek ügyében tegyél panaszt ... vagy ilyesmi a bejelentés elnevezése. Innentöl kötelesek áros határidön belül javítani, ígérgetés kizárt.

Köszönöm kimarite! A router

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

Köszönöm kimarite! A router is a Telekomé és optikai kábelt használok. Az előző képen látszik néhány órával ezelőtt a feltöltési sebesség 3,87 Mbit/s ez most https://ibb.co/NyCZ758 52,82 Mbit/sec. Torrentet  nem használok és most nem világít a Gpon led. Az egész olyan mintha a feltöltést korlátoznák, pedig napok óta csak a Linux frissítéseket töltöm le, szerencsére elég sűrűn jönnek most. Majd felhívom őket ismét mikor piros lesz a led, nem tudok mást csinálni.

Igen vonalon szoktam őket

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

Igen vonalon szoktam őket felhívni és 72 órát vállalnak az ellenőrzésre és a javításra utána vissza is hív az automata, hogy értékeljem az ügyintéző munkáját. Nem régi ez a Gpon piros led hiba csak néhány hetes, megpróbálom újra bejelenteni talán sikerül nekik a javítás.

kimarite képe

Köszönöm kimarite! A router

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

#2 Természetesen akkor jelents hibát, amikor ez fellép. Kötelességed azonnal jelenteni, ez a te részed. Ha a hiba csak néha lép fel, akkor is ki kell vizsgálniuk, akár ki kell menniük személyesen is ... ha máshogyan nem tudják megoldani.

A bejelentés neve: Hibajelentés. Részletei innen (28. oldal):

6. ÜGYFÉLKAPCSOLAT, HIBAELHÁRÍTÁS, PANASZKEZELÉS, JOGVITÁK

6.1 Hibabejelentések kezelése, folyamata, a vállalt hibaelhárítási határidő, a hibabejelentések nyilvántartásba vételére és a hiba elhárítására vonatkozó eljárás

6.1.1 A vállalt hibaelhárítási célérték

A Szolgáltató az Előfizető által bejelentett, a Hibabehatároló eljárása eredményeként valósnak minősülő, érdekkörébe tartozó hibát a hiba bejelentésétől számított 72 órán belül kijavítja (Eszr. 22 § (4)).

6.1.2 A Hibabejelentés módja, a Hibabejelentések nyilvántartásba vételére és a hibaelhárítására vonatkozó eljárás

Az Előfizető az ÁSZF 1.2 pontjában meghatározott elérhetőségeken tehet Hibabejelentést ...

Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az Előfizető az eredeti Hibabejelentés szerinti hibát ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló értesítéstől, annak elmaradása esetén a hibaelhárítás időpontjától számított 72 órán belül. Ebben az esetben nem számít be a hiba kijavítására rendelkezésre álló határidőbe a hiba elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől az Előfizető által tett ismételt Hibabejelentésig eltelt időtartam (Eszr. 22 § (11)).

Forrás: https://www.telekom.hu/static-tr/sw/file/lakossagi-aszf-torzsresz-201905...
https://www.telekom.hu/rolunk/szolgaltatasok/aszf/lakossagi || https://www.telekom.hu/rolunk/szolgaltatasok/aszf

Sok sikert.

Ne olvass ÁSZF-et!

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

@#5 Köszönöm keraform a biztatást! Míg ADSL-t használtam hiba esetén bejelentésre jött egy idősebb szerelő aki megbízható volt nem kellet vele keménykedni. Sajnos nyugdíjba ment (meg az ADSL is na azt nem sírom vissza) de amit írtál azt hiszem az hatékonyabb lesz most. Próbálkozom és megírom az eredményt.

Ne olvass ÁSZF-et!

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

@#5 Igen megvannak a jogaid es az elvarasaid egy szolgaltatassal.

Gyanitom hogy sose voltal kijaros szerelo, en igen es soha tobbet. Nem mennek reszletekbe de pl. reggel6tol nyomod, 19:30kor vegre indulsz haza 160 kilometerrol es csipog a cegesbtablet hogy nemnem, kis kiterovel meg var egy sos hibajelentes. Ez mindennapos volt. Vagy elindulsz hetfon hajnalba, 60-70 cimed van az orszagba szetszorva, panziokba alszol es valamikor pentek ejjel vagy szombat dlutan hazaesel. Es nem pitianer torpecegnel voltam hanem magyarorszagi piacvezeto cegnel, konkretan a MultiAlarm.

Vagy mikor 3 nappal a hibabejelentes utan este 20:10 perckor csonget a Digis szerelo, hullafaradtan elnezest ker, kijavitja a hibat es mikor megkerdem, meddig tart szerencsetlennek a munkaideje, kozli hogy osszesen harman (!!l vannak hibaelharitok Pest megye pesti oldalara de egyik kollega leesett egy tetorol 1 hete es igy ketten maradtak. Fel Pest megyere.

Szandekomban nincs a szolgaltatot vedeni de hogy az esetek 99%ban nem a szerelok a kesedelem okai arra a nyakamat teszem.

ADSL

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

@#8 Bejelentettem, a roboton túl egy kedves hangú leány rögzítette a problémát. Email-ben ezt kaptam: Kedves Ügyfelünk! Sajnáljuk, hogy problémát tapasztalt szolgáltatásainkban, elnézését kérjük. A 2019-06-13 14:11 -i Otthoni internet szolgáltatással kapcsolatos bejelentését rögzítettük. Igyekszünk mielőbb kideríteni az Ön által érzékelt probléma okát, kollégáink hamarosan megkezdik a kivizsgálást és a fejleményekről tájékoztatjuk. Kérjük, hogy készülékeit a következő időszakban ne kapcsolja ki. A jelzett hibát várhatóan 24, de legkésőbb 72 órán belül elhárítjuk. Kérjük, hogy a fenti technikai e-mail címre ne válaszoljon, mert az innen érkező üzenetek nem kerülnek feldolgozásra.     Meglájuk mi lesz, a Gpon led kitartóan vöröslik.

kimarite képe

ADSL

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

#9 Reméljük, siker lesz.

ADSL

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

#10 Megoldva. A szerelő kicserélte a routeren lévő optikai kábelcsatlakozót. Fiatalabb szerelő jött ki Ő látja rendesen, múlt héten nyugdíj előtt lévő kollegája próbálkozott beismerte nem látja jól a hajszálnyi vezetéket. Eredmény: https://ibb.co/WKQ3wmD 150 Mbit/s-ért fizetek ez elég jó.

kimarite képe

ADSL

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

#11 Megoldva immár. A szerelőnek küldjük ezt a legényes, szapora ... dallamot: https://www.youtube.com/watch?v=U-AUiTCNCWI (ha szereti, ha nem ... de sok szeretettel). Neked szép napot!

ADSL

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

@#14 Annyit kellene igen arány szerint. De örülök, hogy ez stabilan mindig megvan. Az ügyintézésre és a szerelésre sincs semmi panaszom itt a Telekomnál. A többi szolgáltatót nem ismerem.

kimarite képe

ADSL

Értékelés: 

0
Még nincs értékelve

#15 Kötbért is kell fizetni, de csak, ha az éves rendelkezésre állási időn kívüli időt túllépik. Most nem tudok erre pontos választ, amit adtam, vélhetően nem pontos, de az ÁSZF-ben ez is benne van. Csak a dokumentált idő számít bele a javításba, azaz a bejelentéstől számított idő. Ügyintézés, szerelés és az említett szolgáltató: másoknak van bőven panasza, például nekem is volt, és nem is kicsi. A lényeg, most jó minden. Mármint nálad, mert én más szolgáltatónál vagyok. :-)