
A Little Big Adventure 1 és 2 két klasszikus cím, amelyeket eredetileg az Adeline Software International fejlesztett, és most mindkettőnek hivatalosan is kiadták a motor forráskódját. Mostantól GPL licenc alatt elérhetőek, a GitHub-on találhatóek meg (#1(külső hivatkozás), #2(külső hivatkozás)).
A [2.21] kiadó még október 8-án jelentette be(külső hivatkozás), hogy egy új Little Big Adventure játék van készülőben, egyéb információ nélkül. Azóta közzétettek néhány más apróságot is, többek között azt, hogy a következő generációs játékhoz Unreal Engine-t fognak használni. Október 27-én meglepetést jelentettek be a közleményben(külső hivatkozás), amelyben megemlítik: „Célunk, hogy megőrizzük a technikai mesteri tudás és az igazi úttörő vízió ezen darabjait. Emellett szeretnénk visszaadni az LBA közösségnek is, akik éveken át folyamatosan szurkoltak a játékoknak.".
Minden játéknak két kódtárolója van:
- Az első ahol csak ők és az ex-Adeline fejlesztők járulnak hozzá,
- és egy másik, amelyet a közösségnek szánnak pull-kérésekhez.
Megjegyzik továbbá, hogy „ezt a kódot soha senki sem látta az Adeline Software csapatán kívül. A forrás, amit kiadunk, nagyrészt érintetlen (csak a fejlesztők neveit távolították el), beleértve a francia nyelvet, a „frangol” nyelven írt változóneveket és néhány olyan megjegyzést, ami egyszerűen túl vicces ahhoz, hogy ne osszuk meg".
A motor forráskódja nyílt forráskódú lett, de mint sok ilyen projekt, a többi tartalom nem az, így továbbra is szükséged van egy példányra minden játékból. Megtalálhatod őket a következő oldalon:
LBA 1: GOG(külső hivatkozás), Steam(külső hivatkozás)
LBA 2: GOG(külső hivatkozás), Steam(külső hivatkozás)
Hozzájárulóknak
