Mi a különbség köztük? (8 posts)

• Profile picture of grosz Deleted User said 1 éve, 2 hónapja:

Üdv.Kezdő Linuxos vagyok de azért nem full kezdő,mert próbáltam már sok fajtát.Van egy egész hengerre való.Most épp a Mintnél ragadtam le.Ebben viszont abszolút kezdő vagyok.Én személy szerinta a KDE híve vagyok ezért a Linux Mint 12 Lisa KDE-t tettem fel.De látom hogy vannak még másfajták is.
    Linux Mint 12 LXDE RC,Linux Mint 12 LXDE,Linux Mint Debian RC ezek között mi a különbség?Csak a felület?Mert látom van gnome/Mate meg egyebek.Egyébként a rendszer eddig kiválóan működik még a windowsos alkalmazások is Wine-al.Úgy néz ki megtartom.Más nincs is a gépemen :D
    A válaszokat előre is köszönöm.Üdv.

• Profile picture of Balázs Balázs said 1 éve, 2 hónapja:

Hello
    Röviden a linux mint 12 ubuntu alapú, és a felületekben tér el, az LMDE meg debianra épül, és abban van több felület.

Értem.Köszönöm.Magyarul az LMDE a legsokoldalúbb felületek szempontjából.Amíg a többihez csak egy vagy két fajta felület van alapból.

Akkor nekem tökéletes a Linux Mint 12 Lisa.Ez hibátlanul megy,már kezdem elég jól belakni.A többi felület nem is nagyon érdekel :D

• Profile picture of Deleted User said 1 éve, 2 hónapja:

Úgy pontosítanám, hogy van az Ubuntu alapú Linux Mint (9, 10, 11, 12, stb.), és van a Debian alapú LMDE (Linux Mint Debian Edition) 201109, 201204, stb. megjelöléssel . Mindkettőhöz sokféle grafikus v. ablakkezelő felület érhető el. Az LMDE-ben alapból 1 ill. 2 felület érhető el. A többit le lehet hozzá tölteni, ugyanúgy, ahogy a sima Mint verziókhoz. Alapban azért csak 1-2 felület töltődik le, mert ha minden grafikus felület alapban benne lenne, akkor nem 1 GB körül lenne az iso mérete, hanem jóval nagyobb.

LMDE felületek:
    Gnome 3, Mate, Cinnamon, KDE, XFCE

Mint 12:
    KDE, LXDE, Gnome, Cinnamon, Mate

(A teljesség igénye nélkül.)